Doprava a platba
Veškeré ceny jsou uváděny včetně DPH. Jsme plátci DPH.
Doprava na území České republiky:
Doručení na adresu |
135,- Kč |
Doručení do GLS parcelshop
|
135,- Kč |
Doručení do Balíkovny |
75,- Kč |
Balíkovou dopravu zajišťujeme prostřednictvím přepravních společností GLS, výjimečně prostřednictvím DPD a WE|DO. Paletovou přepravu zajišťujeme společností DHL a Toptrans.
Do výdejních míst GLS parcelshop nelze doručit produkty delší než 100cm.
Do výdejních míst Balíkovna nelze doručit produkty delší než 50cm.
Správný postup při přebírání zásilky od dopravce.
Abychom v případě poškození zboží během dopravy mohli toto reklamovat u dopravce, je nutné při přebírání zásilek postupovat takto:
-
Pokud Vám zboží nedorazí v termínu avizovaném přepravcem, zkuste nejdříve prověřit stav zásilky pomocí aktivního odkazu v avízu od přepravce. Když se Vám takto nepodaří získat uspokojivou informaci, oznamte nám to přeposláním zmíněného avíza s připsanou vlastní poznámkou (ideálně na email fakturace@luxtar.cz). My vše prověříme a dáme Vám vědět.
-
V případě, že obal doručené zásilky vykazuje známky poškození a Vy se ho přesto rozhodnete převzít, udělejte o tom na místě zápis, nechte si ho kurýrem podepsat a uschovejte ho. Tiskopis formuláře "Škodní zápis" je u kurýra k dispozici - a kdyby náhodou nebyl, tak klidně napište na balíkovou polepku "Doručeno v poškozeném obalu", datum, jméno a podpis řidiče. Doporučujeme poškozený balík vyfotit a pak teprve rozbalit a kontrolovat zboží.
-
Dle obchodních podmínek dopravce máme na uznání reklamace poškození vlivem přepravy jen 48 hodin od doručení. Proto je nutné zboží uvnitř zásilky co nejdříve zkontrolovat i v případě, že obal nejeví známky poškození. Pokud k poškození došlo, opět doporučujeme poškození vyfotit.
-
Zašlete nám na mail fakturace@luxtar.cz co nejdříve fotografie, nebo alespoň popis všech poškození a číslo zásilky (ideálně foto přepravního štítku).
Včasně zaslané údaje o poškození zásilky nám výrazně pomohou při vyřizování této pro všechny strany nepříjemné záležitosti, která naštěstí vzniká velmi ojediněle.
Typy přijímaných plateb:
Bankovní převod |
Zdarma |
Platební brána |
Zdarma |
Dobírka |
30,- Kč |
Platební brána umožňuje úhradu pomocí těchto platebních metod:
Platby kartou – nejběžnější platební metoda, kterou využívá přibližně 80 % zákazníků. Přijímáme platební karty Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro.
Apple Pay – platba pomocí karty virtualizované do Peněženky Apple. Služba se zobrazuje uživatelům Apple zařízení s prohlížečem Safari.
Google Pay – platba kartou uloženou v Peněžence Google. Zobrazuje se na kompatibilních zařízeních.
Bankovní převody – převody mezi bankovními účty bez nutnosti použití platební karty. platební brána umožňuje PSD2 platby, online bankovní převody, QR platby i bankovní převody bez okamžitého potvrzení.
Odložené platby – máte možnost nakoupit ihned, zaplatit později. Odložení platby až o 30 dnů je bezúročné.
Platby na tři splátky bez navýšení – můžete si rozložit platbu za nákup na tři měsíční splátky bez poplatku.
Splátkový prodej – můžete si zvolit počet a výši jednotlivých splátek podle podmínek poskytovatele.
Poskytovatel platební brány - Comgate, a.s. https://www.comgate.cz/cz/
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267